-->

Android Telefonlar İçin Kişiselleştirme Önerileri

- Haziran 25, 2017

Selamunaleyküm. Bugün aklıma blog için yazacak bir konu gelmedi. Ben de düşündüm kaşındım koltuk değiştirdim vs galiba bir konu buldum. Geçenlerde twitter’dan bir takipçim benden kullandığım wallpaperları sormuştu. Ben de blogda paylaşacağım demiştim. Yalancı çıkmamak için bugün onları paylaşacağım. Bunun yanında size kullandığım, önerdiğim iconpackleri ve launcher önerisi de yapacağım.


Launcher (başlatıcı):

Eğer bir android telefon kullanıyorsanız ana sayfanızı nasıl görüneceğini çok rahat belirleyebiliyorsunuz. Ana sayfanızı ve uygulama menünüzü düzenlemek içinde launcher denilen uygulamalara ihtiyacınız var. Bu uygulamalar ile ana sayfa ve uygulama menünüzü kişiselleştirebilir, icon packler kullanabilir, yeni fonksiyonlar ekleyebilirsiniz (çift tıkla ile kapama vb). Hatta çok fark edilmese bile batarya süresini arttırabilirsiniz. Doğru seçim ile telefonunuz hızlanabilir.

Ben şimdiye kadar Line launcher ve Nova launcher kullandım. Line launcher ile başlayacak olursak kendisi tasarım olarak size bir çok imkan tanıyor. İçinde kendi tema mağazası dahi var. Her uygulamaya farklı icon packlarden farklı iconlar koyabiliyosunuz. Ücretsiz.

Nova launcher ise ücretli ve ücretsiz olarak iki farklı versiyonu var. Ücretsiz olanda size bazı özellikleri kullanmanıza izin vermiyor ama temel olarak aynı. Ben ilk önce ücretsiz halini kullandıktan sonra çok memnun kaldığım için o dönemdeki indirimi de kullanarak satın aldım. Tasarım olarak androidin stock hali. Yani fazla olan hiçbir şey yok. Sade bir launcher. Siz isterseniz üstüne marketten indirdiğiniz icon packler yardımı ile kişiselleştiriyorsunuz. Bunun yanında ücretli seçenekleri arasında olan çift tıkla ile kapatma ve daha farklı hareketlerle telefon kullanma alışkanlığınızı değiştirebiliyor. Hız olarak muazzam etkisi var. Eğer kullandığınız telefonun ara yüzünden memnun değilseniz ve sürekli kasıyorsa (samsungun eski modellerini kullanan arkadaşlar size diyorum) kullanmanızı öneririm.

Icon Pack:

Icon Pack olarak şuan Flix adında dairesel bir tema kullanıyorum. Twitter yeni teması gereği yuvarlaklaştığı için böyle bir şey denedim (evet saçma bir neden ama yuvarlak olayı hoşuma gitti bütün telefona uygulayayım dedim). Bundan önce ise uzun bir süre Adastra adından bir icon pack kullandım. Adastra kenarları yuvarlatılmış kare şeklinde bir tema ve renk ayarları çok iyi. Şimdiye kadar çok icon pack denedim ancak sadece bu ikisini uzun süreli kullandım.

Bahsettiğim uygulamaların linkleri:


1 yorum:

avatar

Teşekkürler hem bilgiler hem duvar kağıtları için


EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->