-->

Ne Yapıyorum #BilmemKaçıncı

- Nisan 13, 2019

Öksürük! Hıçkırık! Tıksırık!
Dikkatinizi çekebilmişimdir umarım. Çekemedin diyorsanız biraz daha rahatsız edici sesler çıkarabilir, elimi kolumu masaya vurabilirim hatta çok istersem bir kaçınızı beni dinlemeyenlere ne olduğunu göstermek için cezalandırabilirim. Bütün bunları yaparım bilirsiniz.

Neyse konumuza gelelim. “Ne yapıyorum?” bu harukülade konuyu bulabilmek benim için çok zor oldu. İnanır mısınız bilmem ama bu konuyu bulabilmek için ağrı dağının tepesine bir yolculuk yaptım. Orada keşiş gibi oturmuş İbrahim Tatlıses ile karşılaştım ve bana “buraya kadar çıkmana gerek yoktu dağın eteğinde uçan güvercinden haber yollayabilirdin” dedi ve çiğköfte ikram etti. Sonra uzun uzun konuştuk ve bu konuda bir şeyler yazmamı tavsiye etti. Yani konunun fikri benim değil, Sensei Tatlıses’in. Bunu da açıkladığıma göre iki paragraf girişten sonra sonunda konuma, daha doğrusu soruma cevap verebilirim.

Boş. Evet bu kadardı. Linke tıkladığınız için teşekkürler. (Zorlama espri de bana hiç yakışmıyor)

Şaka bir yana bu aralar çok boş yaptığımı düşünüyorum yani boş yapmaktan kastım sürekli içerik tüketip kaliteli veya kalitesiz herhangi bir içerik üretmemek. Bu tanıma uyan her türlü faaliyet boş yapmaktır bana göre. Çok kitap okuyan adam da boş yapar eğer okuduklarını başkalarını aktarmıyorsa. Ve ben sürekli dizi film kitap oyun tüketip evde “eheheeheh .d” şeklinde takılıyordum. Ne diyeyim aynada kendine bakamıyorum bu sebeple. Yazıklar olsun kendime diyorum. Bunun için kendimi asla affedemeyeceğim. Boşa geçen gençliğim... aga bee...

Bu duruma çok üzüldüğüm için son zamanlarda bir kaç yazılım dili öğrenmeye başladım. Başladıklarım da sırasıyla şunlar: python, java ve javascript. “Hepsini öğrenebildin mi?” derseniz kesinlikle hayır derim ama bir şey yapmak istesem zorla da olsa yaparım. İnternette bir çok kaynak var istediğim şeyi daha önce yapmaya çalışmış adamlar var ve onların tecrübelerinden faydalanabiliyorsun. Öğrenmişim yani az buçuk. Buradan yazılım firmalarına duyuruyorum bana iş teklif edebilirsiniz.

Galiba bu yazdığım üçüncü veya dördüncü “ne yapıyorum” konulu yazı. Bu sefer de size devamlı bir şekilde yazı yazacağıma söz vereceğim ama yine sözümü tutmayacağım. Bu konu sizi üzmese de beni üzüyor. Bloğun ne kadar bana katkısı olmasa da buraya günlük gibi girmek güzel olay. Neyse ben bu yazıyı da fazla uzatmadan size ara ara yazacağımın sözünü verip bitiriyorum. Sağlıcakla kalın... ha bir de yapabilirsem wordpress’e geçirmeyi düşünüyorum siteyi. Hayırlısı...



EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->