-->

Durum Değerlendirmesi #S2E1

- Ekim 14, 2018


Selamünaleyküm arkadaşlar. Biliyorum size yazıları her hafta atacağımı söylemiştim ama tembelliğim yüzünden geçen hafta her hangi bir paylaşım yapmadım. Bekleyen olduysa özür dilerim, olmadıysa ne haliniz varsa görün.

Nedenini bilmiyorum ama bu dönem ders programım boş olmasına rağmen çok yoğunum, en azından böyle hissediyorum. Yapacağım şeyleri sıraya sokamadığımdan bir çok şeyi yapmaya ya zaman bulamıyorum ya da boş verip yapmıyorum aynı geçen haftaki blog yazısı gibi. Peki bu beni zora sokan bir sıkıntı mı? Tabiki evet. Neden olmasın ki? 2 haftadır bir kitabı bile bitiremedim, çantamda taşıyorum her yere. Planlarıma göre toplu taşımada okumam lazımdı fakat ben onun yerine müzik dinliyorum ya da uyukluyorum. Bakın bunları yazarken bile yanımda kitap var ama açıp okumuyorum. Üzülüyorum açıkçası.

Bundan öncekiler paragrafları iki gün önce yazmıştım. Yazdıktan sonra hırslanıp kitabı bitirdim, yani mutluyum denilebilir. Kitabın size özetini yazar mıyım bilmiyorum çünkü bana net bir şey katan bir kitap olmadı ve size de katacağını düşünmüyorum. Zaman kaybı denilemez ama okunacak daha iyi kitaplar her zaman bulunabilir. Farklı bakış açıları olduğu için merak etmiştim ve aradığımı da buldum. Kitabın ismi "Mavi köpeğin gözleri". Evet kitaptan bu kadar bahsetmek yeter.

Yazıya başladığım gün Marmara üniversitesinden bir eğitim (öğretim de olabilir hep karıştırıyorum bunları) görevlisiyle konuştum. Deneyimlediğine göre çok konuşmak insanın değerini düşürüyormuş. Nasıl mı? Onu ilgilendirmeyen bir şey hakkında konuşan insan etrafındakileri kırabilecek laflar edebilirmiş, kırmasa bile boş ve yararsız konuşarak etrafındakilerin ona karşı olan bakışını değiştirirmiş. Hadi kimsenin ona karşı bakışını önemsemese bile nefesini boşuna tüketirmiş. Doğru mu? Bence doğru ve doğru olduğu için de dediğini uygulamaya karar verdim. Dayanabildiğim kadar az konuşmaya çalışacağım bakalım bir şey fark edecek mi? Ederse size bunları bir yazıda paylaşırım. Tabi üşenmezsem.

Yazı fazla uzun olmasın diye bunu burada bırakıyorum fakat size iki tane yazı hazırlıyorum mesela birisinin kaynaklarını Pocket'a kaydettim. Eğer yine üşenmezsem bunları güzel bir yazı haline getirip sizinle paylaşacağım. Hadi görüşürüz.



EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->