-->

Kanalıma Hoşgeldiniz

- Haziran 23, 2017

Selamunaleyküm arkadaşlar kanalıma hoş geldiniz. Benim adım M. Talha. Bugün sizlerle slime yapacağız. (latife yaptım burada gülüyoruz). Belki slime yapmayacağız ama başka bir şey yapacağız. Şimdi ben bu bloğu size bir şeyler anlatmak için ve boş kalmayayım diye açtım. Yani bir nevi ben boş yapmamak için buraya yazacağım siz de okuyacaksınız. Umarım. Okursunuz dimi? Okursunuz ya iyi birilerine benziyorsunuz. Peki sorarsınız bu ne yazacak falan diye. Bana soru soracağınızı umuyorum çünkü. Twitter’dakilerin aynısı ama daha geniş halini yazmayı planlıyorum bir de artıları var tabi. Konu bakımından sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum sonuçta çok şey okuyan biriyim (azcık da kendimi öveyim o kadar bloğumuz var) eğer siz de sıkılmazsınız teknolojiden tut doğuluların çember çizerken saat yönünde batılıların çember çizerken saat yönünün tersine çizdiğine kadar her şey hakkında yazabilirim. He bu arada son verdiğim örnek barış özcan’dan bir alıntı. İzleyin onu güzel kanal. Bu tür şeyler işte. Her yeni bir şey keşfettiğimde bir şeyler anlatmak istediğimde buraya yazacağım. Önemli veya önemsiz yazacağım yani.
İlk yazı olduğu için biraz boş yaptığımı fark ettim. Zaten çok da dolu adamlar değiliz o boşluğu kapatmaya çalışıyoruz sadece. Ne kadar dolu olursak o kadar iyi.

Umarım bir sonraki yazıda (buna başka bir isim bulacağım “yazı” tam benim istediğim şeyi karşılamıyor) görüşürüz.

1 yorum:

avatar

Hayırlı uğurlu olsun seni de mutlu etsin umarım.
Vealeykumusselam..


EmoticonEmoticon

Next Post This Older
 

Hmm Arama

-->