Durum Değerlendirmesi #2

- Eylül 10, 2017

Selamünaleyküm.  Bir dürüm değerlendirmesi ile karşınızdayım. Pardon durum olacak ehehhe (nasıl mizah bu linç yemeliyim).  

Bir önceki durum değerlendirmesi yazımı bakayım sekizinci ayın onunda yazmışım. O zamandan beri neler yaptım neler ettim size anlatayım. Yok yok çok uzun sürmez. Yemek yedim, Kitap okudum, Film izledim, Linç yedim, Nefes aldım, Goygoy yaptım, Blog yazdım, Hayal kurdum sonra yıktım etc… etc’nin okunuşu çok güzel ama ben söyleyemiyorum. Ekselera gibi bir şey. Böyle okunuşu insanın çok hoşuna giden kelimeler var. Ekşi sözlükte gezerken böyle bir başlık keşfetmiştim. Açıkçası açıp bakmamıştım ama sizin için bakacağım. Hazırsanız başlıyorum. Hatta bunu başka bir paragrafa geçerek anlatayım.

Evet başlıyoruz. Binaenaleyh, mamafih, nev-i şahsına münhasır, filhakika, mütemadiyen, vakayi vakvakiye (tarih dersinde hoca demişti galiba hayırlı olay demek. Yine yamulmuyorsam yeniçeri ocağının kaldırılması olayı. Tarihçiler düzeltin beni), gayduruguppak (kelime miydi bu ya?), büke (öztürkçede ejderyaa demek), börü (öztürkçede kurt demek), schweppes (ürün yerleştirme değildir), s’il vous plait (sivuple diye okunuyor Fransız aksanıyla). Tamam yeter bu kadar. Devamı için bkz: söylenmesinden zevk alınan kelimeler.

Yeteri kadar zevk aldıysanız başka konulara geçelim. Zevkten beşgen olduysanız biraz ara verebilrsiniz. Bildiğiniz gibi yada bilmediğiniz gibi beşgenin iç açılarının toplamı 540’dır. (n-2)x180 formülünden hesaplanıyor. Unutmak isteyip unutamadığım formüller…

Az önce önceki durum değerlendirme yazıma bir göz attım. Boş konuşmuşum. Burada en azından birkaç bilgi verdim diye düşünüyorum.

Birkaç gün önce TADER olağanüstü kongresini yaptık. Olağanüstü olduğu için acil oldu herkes gelemedi. 6 kişiydik. Genel merkezimizde başlayıp çimenliklerde biten toplantımızda çok önemli konulara parmak bastık. Daha sonra parmak izimiz kalmasın diye mikrofiber bez ile parmak izlerimizi temizledik. Çok akıllıyız. Bunu size niye anlattım? Sürekli evdeymişim gibi davranmayın diye. Ben öyle hissediyorum çünkü.

Sizin benim hakkımda başka yanlış düşünceleriniz de var. Ben iyi birisiyim çok şeyyapmayın. (bu paragrafı 5 kere falan yazdım sildim. Kimsenin kalbi kırılmasın. Tanımadığınız insanlar için anonim olarak atıp tutmayın arkadaşlar)

Başka bir gündemimize geçecek olursak, haftaya okullar açılıyor. Sonunda ortaokula geçebileceğim. Bu sene her dersin öğretmeni farklı olacak diyorlar. Çok merak ediyorum acaba nasıl olacak. Düşünsene her ders başka öğretmen geliyor. Hepsinin ismini nasıl öğreneceğim ben? Neyse hepsine hocam derim. Hoca camide derlerse suratlarına mal mal bakarım. Büyük ihtimal içimden “komik misin lan” derim. Pardon argo kullandım özürlerimi diliyorum heyecandan oldu.

Sınıfları da karıştıracaklarmış bu sene. Arkadaşlarımdan ayrı kalacağım yani. Yeni arkadaşlar edinmem gerekiyor. En sevmediğim şey. Arkadaş eskimez ki niye yenisine ihtiyaç duyayım. Kapitalizmin oyunları işte hep bunlar. Planlı eskitme dedikleri mereti artık özel hayatımıza da uyguluyorlar. Bir insanla 2-3 yıldan fazla konuşamıyoruz. Birbirimizden hevesimizi çabuk alıyoruz. Aynı ünlülere olduğu gibi sürekli yeni yüzler tanımamız gerekiyor. Çok can sıkıcı bir şey bu. Buradan artık benimle konuşmayı bırakan arkadaşlarıma selam yolluyorum. Yerimi doldurabildiniz mi? hüngür hüngür. Ben sizin yerinizi doldurum. Ahahaha. Kapitalizm çok yaşa.

Evet bu durum değerlendirmesi de böyleydi. Hazırlıksız bir şekide yazdım ama emin olun bir dahaki yazımda gündemden yararlanarak yazacağım. İşte o zaman gerçek bir durum değerlendirmesi olacak. Bunlar hep ısınma turlar.

Youtuber’lar videoyu kapatırken abone olun like atın diyor benimde öyle bir şey bulmam lazım. Bu vedaların en güzelini Dave Lee diye bir abi yapıyor. kanalını incelemenizi isterim. Fazla uzatmadan bir dahaki yazıda görüşürük.


EmoticonEmoticon

 

Hmm Arama

-->